لیست النصر برای بازی با تراکتور اعلام شد/ تالیسکا به تمرین بازگشت

بازیکن برزیلی تیم فوتبال النصر که دچار آسیب دیدگی شده بود، در تمرین این تیم شرکت کرد.

به گزارش ارک خبر،تیم فوتبال النصر عربستان روز سه شنبه هفته آینده در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور ایران می‌رود.

در روزهای گذشته «تالیسکا» و «آنسلمو» دو بازیکن برزیلی النصر دچار مصدومیت شده بودند و بعضی از گمانه زنی‌ها حاکی از غیبت تالیسکا در دیدار با تراکتور داشت.

با این حال این دو بازیکن روز گذشته در تمرین النصر حضور یافتند تا با اعلام سایت «کوره»، خیال کادر فنی این تیم را راحت کنند به ویژه تالیسکا که از درد زانو رنج می‌برد و در لیست النصر برای بازی با تراکتور حضور دارد.

باشگاه النصر همچنین روز گذشته اسامی ۳۰ بازیکن خود برای دیدار با تراکتور را اعلام کرد که تقریباً نیمی از آنها را بازیکنان جوان و امید این باشگاه تشکیل می‌دهند.

در این لیست نام عبدالرزاق حمدالله مراکشی، ابوبکر کامرونی، تالیسکا برزیلی و ماشاریپوف ازبکستانی به عنوان بازیکن خارجی رد شده است.

لیست ۳۰ نفره النصر برای دیدار با تراکتور به این شرح است:

دروازه بان: ولید عبدالله، نواف العقیدی، أمین بخاری، رائد آزیبی

مدافع: عبدالله مادو، عبدالإله العمری، نایف الماس، علی لاجامی، محمد آل فتیل، آسر هوساوی، یوسف حقوی، منصور الشمری، سلطان الغنام، حمد المنصور، عبد الرحمن العبید، محمد قاسم.

هافبک: عبدالله الخیبری، عبدالمجید الصلیهم، علی الحسن، مختار علی، أیمن یحیی، سامی النجعی، خلیل العبسی، خالد الغنام، عبد الفتاح عسیری، تالیسکا، ماشاریپوف.

مهاجم: عبد الرزاق حمدالله، عبد الفتاح آدم، وینسنت أبوبکر.

این در حالی است که حمدالله، لاجامی و مادو به دلیل محرومیت قادر به همراهی النصر در بازی با تراکتور نیستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا