نابسامانی‌های یک نمایشگاه

خبرگزاری ارک – هنرمندان صنایع‌دستی که در سالن‌های 10، 11 و 27 نمایشگاه بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار شرکت کرده‌اند، از نحوه برگزاری و مدیریت این نمایشگاه ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار صنایع‌دستی ایسنا، دومین نمایشگاه بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار روز سه‌شنبه (24 شهریورماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد و در کنار آن دو سالن هم به هنرمندان صنایع‌دستی و فروش محصولات‌شان اختصاص دادند.

«هوشمند» که در این نمایشگاه غرفه دارد بیان می‌کند: وضعیت این نمایشگاه به شدت بی سر و سامان است و مردم را معطل خودشان کرده‌اند. ساعت‌ها بعد از افتتاح، غرفه‌بندی‌ها انجام نشده بود.

او که نساجی سنتی عرضه می‌کند، می‌گوید: برای یک غرفه 12 متری 360 هزار تومان پرداخت کرده‌ام. پنل‌هایی که در اختیار غرفه‌داران قرار داده‌اند کهنه و کثیف، سالن‌ها خالی و گرم است. مشخص است در سالنی که سه غرفه وجود داشته باشد، بازدیدکننده نمی‌آید زیرا چیدمان سالن‌ها به نظر فرمایشی می‌آید.

هوشمند ادامه می‌دهد: مسئول سالن می‌گوید سالن 8 و 9 تشریفاتی است و ما نمی‌توانیم به شما در آنجا غرفه بدهیم. وزیر صنعت و معدن هم هنگام افتتاح تنها از این دو سالن دیدن کرد. اگر ما می‌دانستیم نحوه برگزاری چنین است، در آن شرکت نمی‌کردیم. خودشان هم مدعی هستند که دفتر ریاست جمهوری برنامه‌ها را به هم ریخته است. خواستیم انصراف بدهیم، اما گفتند پول‌مان را هم پس نمی‌دهند.

او اضافه می‌کند: ما هنرمندان تصمیم گرفتیم نامه‌ای برای معاون وزیر تهیه کنیم و همه هم آن را امضا کنند تا آقای خسرو تاج را در جریان نابسامانی‌ها مربوطه قرار دهیم.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا