پزشکیان: مشکل اصلی تبریز نظر دادن افراد غیرمتخصص است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، گفت: علت اینکه در این شهر و منطقه با مشکل رو به‌‌رو می‌شویم، نظر دادن افراد غیرمتخصص در حوزه‌هایی که تخصص کافی در آن زمینه ندارند، است.

به گزارش ارک خبر،مسعود پزشکیان با بیان اینکه اولویت‌بندی موضوعات باید در دستور کار باشد، اظهار داشت: اشکالی که در سیستم وجود دارد این است که نقشه‌ای برای شهرسازی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: برای مثال نقشه‌کشی برای شهر کار کارشناسی است و نمی‌توان گفت باشد یا نه، در پزشکی نیز ۱۵ سال درس می‌خوانیم‌ اما فقط  کسی که جراح قلب است، می‌تواند در این زمینه اظهار نظر پزشکی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، گفت:  باید قبول کنیم نظرات را به کارشناسان ارجاع کنیم‌ و در این میان حق نداریم نظرات کارشناسی را رد کنیم.

وی افزود: مسائل شهری بسیار پیچیده است اگر می‌خواهیم موضوعات را ‌حل کنیم، باید به کارشناسان احترام بگذاریم.

مسعود پزشکیان متذکر شد: پیشنهاد می‌کنم نقشه وجود داشته باشد، در تمام اقدامات باید عالمانه عمل کنیم اگر غیر عالمانه عمل کنیم، مشکل حل نمی‌شود.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، تصریح کرد: با جلسه سه ماهه نمی‌توان مشکل را حل کرد، من حاضرم هر هفته در جلسات باشم و مشکلات شهری را از دولت پیگیری کنم اما باید نقشه راه وجود داشته باشد و اختلافات کنار گذاشته شود و با همکاری مشکل را حل کنیم.

وی بیان داشت: در زمینه همکاری برای حل مشکلات حاشیه ‌نشینی در حوزه بهداشت و درمان در خدمتم اعضا شورای اسلامی شهر تبریز هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا