آغاز واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا به زودی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا به زودی با گسترش مراکز شبانه روزی خبر داد.

به گزارش ارک خبر،علیرضا رئیسی، در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون مصلی بزرگ تهران، با اشاره به همراهی‌های بی شائبه دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، ارتش، بسیج و شهرداری و همچنین ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: میدان مقابله با بحران کووید ۱۹ درس آموخته‌هایی داشت که باید مستند شود و در این مسیر رشادت‌های کادر درمان، به ویژه شهدای مدافع حرم نقشی ماندگار و الگویی تمام عیار در عرصه پاسداری از میهن است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، مهم‌ترین راه پیشگیری از گسترش ویروس را واکسیناسیون و ایمنی جمعی دانست و گفت: راه اندازی مرکز واکسیناسیون مصلی تهران در شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون بسیار مؤثر خواهد بود، چرا که این مرکز پتانسیل ارائه خدمات ۲۴ ساعته را دارد تا سهم عمده‌ای از واکسیناسیون تهران را پشتیبانی کند.

رئیسی از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا به زودی با گسترش مراکز شبانه روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

وی، همکاری در ارائه خدمات واکسیناسیون را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: با واکسینه کردن افراد، احتمال مرگ و میر به شدت کاهش می‌یابد و این اقدام در کنترل بیماری بسیار مؤثر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا