دولت به انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی توجه ویژه‌ای داشته باشد

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفت: از دولت انتظار داریم در انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی نهایت دقت را داشته و نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ارک خبر،یوسف داودی با اشاره به ویژگی‌های استاندار آینده آذربایجان شرقی، اظهار کرد: استاندار جدید باید فردی با توانمندی بالا بوده و به حوزه‌های مختلف اشرافیت کاملی داشته باشد.

وی افزود: استاندار آینده باید فردی پاکدست، جهادی و برنامه محور بوده و با مشکلات استان و اقشار مختلف مردم آشنا باشد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی استانی وسیع بوده و دارای موقعیت استراتژیک خاصی است که ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، صنایع و معادن، گردشگری دارد و استاندار جدید باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان استفاده کند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی باید در حوزه‌های مختلف دارای برنامه بوده و آشنا به مسائل و مشکلات استان باشند.

داودی به لزوم تعیین استاندار ویژه برای آذربایجان شرقی تاکید کرد و افزود: استان آذربایجان شرقی جزو مهم‌ترین و شاخص ترین استان‌های کشور بوده و از رئیس جمهور درخواست داریم استانی ویژه که دارای استانداری با اختیارات ویژه باشد را در نظر داشته باشد چراکه معتقدم اختیارات با مسئولیت‌ها هم خوانی ندارد و باید اختیارات افزایش یابد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از دولت انتظار داریم در انتخاب استاندار آذربایجان شرقی نهایت دقت و سنجش دقیق را داشته و نگاه ویژه ای داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا