انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور احکام جداگانه، بخشداران 3 بخش و معاونان سیاسی و اجتماعی فرمانداران مراغه و جلفا را منصوب کرد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، طی احکام صادر شده از سوی مالک رحمتی، محسن حسن‌بگلو به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جلفا، مهدی نصیری به عنوان بخشدار حومه شهرستان آذرشهر و احسان دائی عطاءالله به عنوان بخشدار تسوج شهرستان شبستر منصوب شدند.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین علی اسکندری را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مراغه و سعید صبری را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار جلفا منصوب کرد.
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، جعفر عزت‌شعار به سمت سرپرستی فرمانداری تازه‌تاسیس لیلان منصوب شد.در حکم مالک رحمتی خطاب به عزت‌شعار آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان “سرپرست فرمانداری شهرستان لیلان” منصوب می‌کنم.
در این حکم همچنین بر پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم در برقراری نظم و امنیت، نظارت بر عملکرد و حسن اجرای قوانین و مقررات در دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی بین‌بخشی، تقویت مبانی مشارکت همه‌جانبه مردم در امور جامعه، برنامه‌های توسعه شهرستان، امیدآفرینی در جامعه، تکریم شهروندان در نظام اداری، تشریح و تبیین سیاست‌های دولت و تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید شده است.
جعفر عزت‌شعار پیش از این بخشدار بخش حومه شهرستان آذرشهر بود و در سوابق کاری و اجرایی او بخشداری بخش سراجو در شهرستان مراغه و عضویت در شورای اسلامی شهر خراجو هم دیده می‌شود.
گفتنی است، انتصاب فرمانداران در دولت سیزدهم با نگاه به ظرفیت‌های درونی توام با کارآمدی، تعهد، تخصص و سابقه کاری نیروها و با تاکید بر تعامل سازنده و ایجاد نظام مدیریتی منسجم و همچنین ضرورت جانشین‌پروری و تربیت مدیران کارآمد انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا