با چه کتاب‌هایی غدیر را بشناسیم؟

خبرگزاری ارک – انتشارات «دلیل ما» با توجه به اهمیت عید غدیر و ابعاد متفاوت این واقعه عظیم، سیر مطالعاتی غدیر شناسی را در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، عید غدیر در پیش است؛ عیدی که یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ اسلام در آن رقم خورد و شیعه برای اثبات حقانیت گفتار و کردار خود به آن به عنوان یک سند و واقعیت مهم استناد می‌کند. به همین دلیل است که غدیر را باید ببینیم و بفهمیم و بشناسیم و از چیستی و چرایی و چگونگی‌اش با خبر باشیم.

امروز مخاطبان و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی با حجم بالایی از عناوین مذهبی رو به رو هستند که هر سال وارد بازار نشر می‌شوند و شناسایی کتاب خوب از این میان و یافتن مسیر صحیح برای مطالعه، کاری دشوار است. همچنین برای برای افرادی که دنبال خواندن کتاب هستند، همیشه این یک دغدغه بوده است که: «از کجا شروع کنم؟ و چه بخوانم»؟

سیرهای مطالعاتی در پاسخ به این نیاز طراحی شده تا به کتاب خواندن علاقمندان جهت بدهند و در رسیدن به مقصود راهنمایی کنند. مطالعه هوشمند و هدفمند، اصل اساسی برای تولید و تدوین سیرهای مطالعاتی مذهبی در مناسبت های گوناگون است.

انتشارات دلیل ما برای اولین بار اقدام به ارائه سیر مطالعاتی مقدماتی و تکمیلی « غدیر شناسی » کرده است.

دلیل ما با توجه به اهمیت غدیر و ابعاد متفاوت این واقعه عظیم، سیر مطالعاتی غدیر شناسی را در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی ارائه کرده است تا مخاطبان  بتوانند با 10 کتاب درباره غدیر ، آنچه درباره «ایام الولایه» نیاز دارند در دسترس داشته باشند.

این نشر سیر مطالعاتی مقدماتی را با 5 عنوان کتاب (برکه ای بر فلک نازد، متن و ترجمه خطبه غدیر ، پاسداشت غدیر ، حدیث مهر در بلور شعر، غدیر برترین عید امت) به قیمت 12هزار و 400 تومان و سیر مطالعاتی تکمیلی را با 5 عنوان کتاب (قرآن نامه غدیر ، گذری بر آموخته ها و پیام های غدیر ، غدیر در روایت قلم، تجلی غدیر در عصر ظهور، غدیر کجاست؟) به قیمت 23 هزار و 800 تومان عرضه کرده است و برای خریداران هر دو سیر مطالعاتی «ارسال رایگان پستی» را هم به عنوان عاملی مشوق در نظر گرفته است.

علاقمندان به دریافت این دو سیر مطالعاتی می‌توانند با شماره تلفن 02537744988 – 02537733413 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

دکمه بازگشت به بالا