احتمال افزایش محدودیت‌های کرونایی در یک ماه آینده

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان‌ماه از احتمال افزایش محدودیت‌ها در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش ارک خبر،دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (۲۴ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تناقضی بین رنگ‌بندی و اعمال محدودیت‌ها وجود دارد؛ به طور مثال اکنون شادگان در وضعیت آبی قرار دارد اما در این شهر مشکل داریم.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص اعمال محدودیت هوشمند، افزود: در برخی اصناف و بازارها میزان پوشش واکسیناسیون بالا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب است بنابراین باید این مشاغل باز باشند اما برای اصنافی که در این زمینه مشکل دارند باید محدودیت اعمال شود. نمی‌شود محدودیت‌ها برای همه یکسان اعمال شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا در آبان‌ماه تصریح کرد: احتمالا در یک ماه آینده باید محدودیت‌ها افزایش یابند بنابراین باید از هم‌اکنون مشوق‌هایی برای اصنافی که واکسیناسیون را انجام داده‌اند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، در نظر گرفته شود.

جانگران‌نژاد بیان کرد: اکنون بهترین فرصت برای افزایش خدمات غیرحضوری است و باید همه ادارات به این سمت بروند تا علاوه بر ارتقای دولت الکترونیک، از تجمعات جلوگیری و بیماری کنترل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا