افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: افرادی که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید مجازات شوند تا به آسانی وحدت بین مسلمانان از بین نرود.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه عاشورا افزود: وحدت بین مسلمانان از اهمیت بالای برخوردار است و زبان دینی مشترک باید ما را در مقابل دشمنان مستحکم نگه دارد.

وی گفت: راهکارهای فرهنگی و مذهبی تونایی بالایی در ایجاد قدرت بین مسلمانان دارد و در مقابل دشمنان میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی اظهار کرد: گسترش عقلانیت در اظهارنظرها و راهکاری سیاسی مثبت می تواند اثرگذاری‌های خوبی را داشته باشد تا وحدت بین مسلمانان ایجاد شود.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: صنعت گردشگردی باید در بین کشورهای اسلامی تقویت و بانکداری اسلامی بین این کشورها تشکیل شود تا بسیاری از مشکلات بین مسلمانان کشورهای اسلامی حل شوند.

وی گفت: حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهمی در وحدت بین مسلمانان تمامی کشورها دارند و باید از پتانسیل بالای این حوزه‌ها نهایت استفاده را کرد.

وی به نقش مهم بسیج اشاره کرده و گفت: فرهنگ بسیج باید در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و همواره باید به یاد داشته باشیم بسیج هیچ نیازی به کمک دیگران ندارد بلکه ما نیاز به کمک بسیج وحمایت بسیج داریم.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: همواره در شرایط سخت، چه جنگ و چه بعد از جنگ، قدرت بسیج دیده شده است و سپاه و ارتش به تنهایی توانایی موفقیت جنگ هشت ساله دفاع مقدس را به دست نیاورد بلکه حمایت بسیج بود که این موفقیت‌ها را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: فتنه سال‌های ۷۸ و ۸۸ و سال‌های اخیر با کمک بسیج حل شد و همواره می‌توانیم از بسیج به عنوان حلال مشکلات نام ببریم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم  حجت الاسلام تقوی آزاد تکریم و حجت الاسلام جعفری منور به سمت مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون معارفه شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا