۹۰ درصد جمعیت شهرستان هشترود واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

فرماندار شهرستان هشترود گفت: تاکنون ۹۰.۵۶ درصد جمعیت هدف شهری و روستایی این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ارک خبر،امین امینیان  با اشاره به پیشتازی هشترود در زمینه واکسیناسیون دانش‌آموزان در قالب جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان آذربایجان‌شرقی افزود: از تعداد ۵۶۱۹ نفر افرادی که در این رده سنی گزارش شده به ۸۵.۱ درصد افراد یعنی ۴۷۸۱ نفر واکسن کرونا تزریق شده و واکسیناسیون سایر واجدین این قشر با جدیت ادامه دارد.

وی بابیان اینکه شیوع کرونا سبب ایجاد محدودیت‌هایی در زندگی و اشتغال مردم شده است، اظهار کرد: مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند تا شرایط به وضعیت قبل از شیوع کرونا بازگردد.

فرماندار هشترود ادامه داد: تاکنون ۹۰.۵۶ درصد جمعیت هدف شهری و روستایی، نوبت اول و ۵۲.۹۲ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ضمن دعوت به واکسیناسیون افرادی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند، افزود: واکسن هراسی و میزان استقبال از واکسیناسیون موضوعی است که در شرایط کنونی باید بیش از پیش به آن توجه شود، چرا که واکسن برای قطع زنجیره شیوع کرونا اهمیت ویژه‌ای دارد و باید دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها در خصوص اقناع‌سازی جامعه هدف و رفع شبهه‌های احتمالی اقدامات مؤثری انجام دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا