امنیت مناطق کویری ارتقا می‌یابد

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مناطق کویری ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا از تجهیزات به‌روز و تصویری بهره خواهیم گرفت.

به گزارش ارک خبر،سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در سفر به استان یزد با اشاره به اینکه هم افزایی فرماندهان انتظامی در استان‌های همجوار از ضرورت‌های مهم و اساسی است، اظهار داشت: در سایه این هم افزایی و همکاری امیدوار به ارتقا امنیت مناطق کویری ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا نشستی با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و تعدادی از مدیران و فرماندهان حوزه تکاوری در منطقه کویر برگزار می‌شود، افزود: امنیت مناطق کویری ایران بسیار حائز اهمیت است و در این نشست حول محور این موضوع هماهنگی انجام می‌شود.

اشتری با بیان اینکه امنیت استان یزد در حال حاضر مطلوب است، افزود: مهمترین چالش استان یزد، بحث ترانزیت مواد مخدر از شرق به مرکز کشور است که در این راستا در تلاش برای برنامه‌ریزی و تأمین تجهیزات مورد نیاز هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تجهیزات بیشتری طی روزهای آینده به استان یزد می‌رسد، عنوان کرد: پهپاد از جمله تجهیزات ارسالی برای استان یزد است و امیدواریم با این تجهیزات پایش بهتری در منطقه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی هیچ مماشاتی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ندارد، تصریح کرد: این افراد خسارت بزرگی به سرمایه‌های اصلی این کشور که جوانان هستند، می‌زنند بنابراین قاطعیت در برخورد با آنها در دستور کار پلیس است.

اشتری با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه گذشته اظهار داشت: این میزان کشفیات نشان از اهمیت و جدیت کار برای پلیس انتظامی است و برای مقابله با قاچاق مواد مخدر از تجهیزات به‌روز و پایش تصویری مستمر در کشور استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در نشست فرماندهان نیروی انتظامی استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، زاهدان و هرمزگان که به میزبانی یزد برگزار می‌شود، به این استان سفر کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا