استقلال – تراکتور ؛ تقابل تجربه کریمی و جوانی مجیدی

هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فردا شنبه، ۷ آبان‌ماه، با برگزاری دیدار حساس دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران پیگیری خواهد شد.

به گزارش ارک خبر،سرخ‌های آذربایجان بعد از شکست سنگین مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته اول، با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در هفته‌دوم با روحیه‌ای خوب پای به این دیدار می‌گذارند و آبی‌های پایتخت نیز با دو پیروزی مقابل هوادار و ذوب‌آهن و با کسب ۶ امتیاز پذیرای تراکتور خواهد بود.

شاگردان کریمی که بعد از بازشدن پنجره‌ی نقل و انتقالات و ملحق شدن بازیکنان تازه جذب شده به ترکیب اصلی بازی قابل قبولی را مقابل حریف آبادانی از خود به نمایش گذاشتند و اگر بتوانند از دیدار مقابل استقلال نیز با دست پر خارج شوند، می‌توان گفت شاکله‌ی اصلی این تیم به وجود آمده است؛ البته طبیعی است که تراکتوری های جوان کار بسیار دشواری مقابل تیم پرمهره‌ی تهرانی خواهند داشت.

این دو رقیب سنتی فوتبال ایران تاکنون  ۴۷ بار در مقابل هم قرار گرفته اند که ۲۱ برد سهم استقلال، ۱۲ برد سهم تراکتور و ۱۴ بازی دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

آخرین برد تراکتوری ها در تقابل با رقیب تهرانی خود، برمی‌گردد به بازی برگشت دو تیم در لیگ هجدهم که تی‌تی ها با تک گل اشکان دژاگه توانستند استقلال را شکست دهند و در طول دو فصل اخیر یعنی لیگ‌های نوزدهم و بیستم، یک بازی با نتیجه تساوی و دو بازی نیز با برد استقلال به پایان رسیده است.

سید رضا مهدوی، با کمک امیر رضا آشور ماهانی، محمد صالح عرب آبادی و محمد حسین ترابیان قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایسنا دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۸ شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا