ابراز امیدواری کفاشیان به موفقیت بانوان فوتسالیست ایران در آسیا

خبرگزاری ارک – تیم فوتسال بانوان ایران ساعت 19 امروز به وقت محلی (15 و 30 دقیقه به وقت تهران) در نخستین مسابقه خود از گروه یک رقابت های قهرمانی آسیا در شهر نیلای مالزی مقابل تیم هنگ کنگ قرار می گیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از حضور در اردوی تیم ایران،گفت: بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند و امیدوارم عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند .
کفاشیان گفت: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازی های دوستانه مختلفی را برگزار کرده است. چند دیدار تدارکاتی با ازبکستان داشته و در تورنمنت روسیه نیز شرکت کرده است. معتقدم تیم آماده ای را برای این مسابقات اعزام کرده ایم.
وی با اشاره به تمرینات تیم های ژاپن، تایلند و چند تیم دیگر شرکت کننده در این مسابقات آسیایی، گفت که تمامی تیم ها خوب هستند و تیم ایران تمرینات با انرژی و خوبی را پشت سر گذاشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره میزبانی مالزی نیز گفت که این کشور میزبانی خوبی دارد و فعالیت های خوبی را پشت سر گذاشته است. اسکان تیم ها، شرایط آب و هوا و تغذیه بسیار مناسب است و امیدوارم بازی های خوبی را از تمامی تیم ها شاهد باشیم.
کفاشیان، رقیبان سخت ایران را تیم های ژاپن و تایلند دانست و از بازیکنان تیم فوتسال بانوان ایران خواست با اعتماد به نفس بالا عمل کنند تا بتوانند نتیجه موفقی بگیرند.
تیم ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های هنگ کنگ، مالزی و ازبکستان همگروه است.

منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا