پرسپولیس در وقت های اضافه ملوان را حذف کرد

خبرگزاری ارک – تیم پرسپولیس در ادامه برگزاری رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز میزبان تیم ملوان بود و درپایان وقت های قانونی به کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر این تیم بسنده کرد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود که با گلی که مهدی طارمی دردقیقه 100 به ثمر رساند، این تیم به مرحله بعدی صعود کرد.
در این دیدار که از ساعت 18:45 درورزشگاه آزادی آغاز شد بازیکنان دو تیم فرصت های متعددی برای گشودن دروازه حریف پیدا کردند، اما این موقعیت ها یکی پس از دیگری برای هر دو تیم از دست رفت تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.
نیمه نخست با حملات بدون برنامه تیم پرسپولیس آغاز شد و بازیکنان تیم ملوان فقط دفاع می کردند اما مهم ترین اتفاق این دقایق تک به تک شدن جلال رافخایی با سوشا مکانی بود.
دراین صحنه رافخایی توپ را از بالای سر مکانی به بالای دروازه فرستاد تا آه از نهاد حمید استیلی سرمربی ملوان و سایر بازیکنان این تیم بلند شود.
بازیکنان پرسپولیس در ادامه بازی را برای دقایقی در دست گرفتند اما باز هم موفق نبودند.
بابک حاتمی در ادامه و به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج و برانکو به اجبار محمد انصاری را به زمین فرستاد.
پژمان نوری دردقیقه 33 یکی از جذاب ترین صحنه های این دیدار درنیمه نخست را رقم زد و شوت زیبای این بازیکن درحالی که دروازه پرسپولیس را خطر جدی روبه رو کرده بود، با عکس العمل زیبای سوشا مکانی این ضربه مهار و توپ به خارج از زمین فرستاده شد.
درادامه بازی اتفاق خاصی نیفتاد و بازیکنان پس از پایان نیمه نخست به رختکن رفتند.
بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را همانطور که پیش بینی می شد هجومی آغاز کردند و درهمان دقایق ابتدایی این نیمه دو بار از سوی مهدی طارمی صاحب موقعیت گلزنی شدند که یکبار با بی دقتی مهاجم و یک بار دیگر با هوشیاری مدافع تیم ملوان این فرصت ها از پرسپولیس گرفته شد.
بازیکنان ملوان دراین دقایق دفاع همه جانبه را در دستور کار داشتند و بازی را درمیانه زمین خود دنبال می کردند اما رفته رفته با رد و بدل کردن پاس های متعدد میانه میدان را از آن خود کرده و کنترل بازی را در دست گرفتند. در این پاسکاری سه بازیکن اسبق پرسپولیس مازیار زارع، پژمان نوری و حسین ماهینی بازیگران اصلی بودند.
این روند همچنان ادامه داشت تا اینکه حمید استیلی در دقیقه 60 فرزاد حاتمی را به جای به پژمان نوری که دچار مصدومیت شده بود وارد زمین کرد.
با آمدن حاتمی دور تازه ای از حملات تیم ملوان به روی دروازه تیم پرسپولیس طراحی و بازیکنان این تیم صاحب چندین فرصت گلزنی شدند که به دلیل بی دقتی مهاجمان تیم از بین رفت.
درادامه بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم و با سوت حاجی پور که قضاوت این دیدار را برعهده داشت بازی تمام شد و به وقت های اضافه کشیده شد.
دروقت های اضافه بازیکنان پرسپولیس بهتر بودند و بالاخره در دقیقه 100 و دریک حرکت هجومی علی علیپور درمحوطه جریمه مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن دروازه تیم ملوان را گشود و تیمش را پیش انداخت.
درادامه مهدی طارمی به دلیل خطای عمد به روی دروازه بان تیم ملوان کارت زرد دوم خود دراین دیدار را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
اخراج طارمی با واکنش شدید کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس مواجه شد که دراین بین عکس العمل سوشا مکانی از سایرین شدت بیشتری داشت که با دخالت مصطفی قنبرپور سوشا به درون دروازه خود بازگشت.
درادامه تلاش دو تیم سودی در بر نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
البرز حاجی پور قضاوت این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد را برعهده داشت.
پرسپولیس درمرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها با برنده دیدار تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن دیدار خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا