کشف بیش از یک و نیم تن برنج خارج از شبکه توزیع در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک هزارو ۶۰۰ کیلوگرم برنج خارج از شبکه توزیع از سه فروشگاه در سطح شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش ارک خبر،‍ سرهنگ توحید فارسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی به اتفاق ماموران تعزیرات حکومتی در پی کسب خبری مبنی فروش آزاد برنج سهمیه ای تنظیم بازار توسط سه فروشگاه در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه ها ی مربوطه با هماهنگی مقام قضائی از این مغازه ها بازدید کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه ها جمعاً مقدار یک هزار و ۶۶۰ کیلو برنج خارجی ( ۱۶۶کیسه ۱۰ کیلویی ) سهمیه ای تنظیم بازار که خارج از شبکه توزیع بود را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره این‌که ارزش ریالی برنج های کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا