تمامی اعضای تیم فوتبال داماش گیلان استعفا خواهند کرد

خبرگزاری ارک ـ مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : تمامی اعضای تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل اعتراض به مشکلات مالی ، مشخص نبودن وضعیت تیم و عدم اجرای تعهدات کناره گیری کردند .
علی احمدی سراوانی افزود : البته بیانیه این استعفا به تعدادی از مسوولان ارشد استان گیلان از جمله استاندار گیلان ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال این استان ارسال شد .
وی اظهار کرد : تیم فوتبال داماش گیلان فقط در دیدار روز سه شنبه 31 شهرویر ماه به میدان خواهد رفت و پس از آن تمامی اعضای این تیم به طور دسته جمعی کناره گیر خواهند کرد .
وی اضافه کرد : تیم های فوتبال داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر عصر روز سه شنبه 31 شهریور ماه در هفته هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند .
وی ادامه داد : تمامی کادر فنی و همچنین بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان طی نامه ای استعفا و کناره گیری خود را از حضور در رقابت ها اعلام کردند و اگر مشکلات حل نشود فقط در دیدار روز سه شنبه به میدان خواهند رفت.
وی بیان کرد : متاسفانه تاکنون یک ریال به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان پرداخت نشده و بازیکنان همچنین کادر فنی این تیم با مشکلات مالی مواجه هستند .
وی خاطرنشان کرد : امیدواریم که مشکلات مالی این تیم حل شود تا بازیکنان ، کادرفنی و سایر عوامل این تیم همچنان به کار خود ادامه دهند و در ادامه رقابت های لیگ دسته اول حضور یابند .
کارخانه آهن و فولاد لوشان ماه گذشته امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان را از هیات فوتبال استان گیلان خریداری کرد اما تاکنون از لحاظ مالی به بازیکنان و همچنین کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان مبلغی را پرداخت نکرده است .
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با حضور 20 تیم برگزار می شود ، با دو پیروزی و چهار شکست و با کسب شش امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد

دکمه بازگشت به بالا