اعزام نیروهای اورژانس به بیش از ۱۴ هزار صحنه تصادف در آذربایجان شرقی

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده اورژانس طی هفت ماهه نخست سالجاری تعداد ۶۳ هزار و ۱۶۶ ماموریت در حوزه‌ی غیرتصادفی و ۱۴ هزار و ۴۷۶ ماموریت اعزامی نیز به محل حادثه تصادف بوده است.

به گزارش ارک خبر،دکتر فرزاد رحمانی ، از فوت ۱۷۴ نفر در محل حوادث رانندگی استان طی این مدت خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۹ نفر در تبریز و ۱۲۵ نفر دیگر در سوانح رانندگی سایر شهرستان‌ها جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت ایمنی در رانندگی و احتیاط در تردد در جاده‌ها و خیابان‌ها، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش‌ برف و باران در نقاط مختلف استان، از مردم عزیز خواهشمندیم تا نکات ایمنی لازم جهت تردد در جاده‌ها را بیش از پیش رعایت کنند.

وی، از انجام ۷۷ هزار و ۶۴۲ ماموریت اورژانسی (تصادفی و غیرتصادفی) در استان طی هفت ماه نخست سالجاری خبر داد و گفت: طی این مدت تنها در تبریز تعداد ۴۶ هزار و ۳۱۹ ماموریت و در سایر شهرستان‌ها نیز ۳۱ هزار و ۳۲۳ ماموریت انجام گرفته است.

رحمانی با بیان این‌که ماموریت‌های غیرتصادفی اغلب در شهر تبریز و سوانح رانندگی بیشتر در سایر شهرستان‌ها به وقوع پیوسته است، افزود: در هفت ماهه نخست سالجاری، ۱۵ هزار و ۹۹ بیمار غیرتصادفی از تبریز، ۱۳ هزار و ۳۳۵ بیمار از سایر شهرستان‌ها و در مجموع ۲۸ هزار و ۴۳۴ بیمار در سطح استان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های استان انتقال یافته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد ۴۸۲۵ مصدوم سوانح رانندگی در تبریز و ۷۷۵۱ مصدوم از سایر شهرستان‌ها که در مجموع ۱۲ هزار و ۵۷۶ نفر مصدوم را شامل می‌شوند، توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به درمان تعداد ۱۹ هزار و ۲۷۷ بیمار غیرتصادفی در محل توسط نیروهای اورژانس، گفت: ۱۷۱۷ نفر مصدوم نیز در هفت ماهه نخست سالجاری در محل حادثه تحت درمان و مداوا قرار گرفته‌اند.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی در پایان از فوت ۲۳۴۷ بیمار در مجموع ماموریت‌های اورژانس استان طی این مدت خبر داد و افزود: از این تعداد، ۱۴۳۹ نفر در تبریز و مابقی شامل ۹۰۸ نفر نیز در سایر شهرستان‌ها فوت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا