بخش خصوصی، نقطه اتکای ما در جنگ اقتصادی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش و فعالیت بخش خصوصی، نقطه امید و اتکای ما در جنگ اقتصادی است و تمام ادارات دولتی وظیفه دارند تا موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز اظهار کرد: حوزه‌ی اقتصادی اعم از تولید، سرمایه‌گذاری، صادرات و اشتغال، ارتباط مستقیمی با عملکرد بخش خصوصی دارد و فعالان این بخش در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

وی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صنعت‌گران خواست تا مسائل، مشکلات و موانع این حوزه را به شکل به‌روز شناسایی کرده و به مدیران اجرایی انتقال دهند.

خرّم با تأکید بر تشکیل جلسات مستمر و تخصصی با فعالان بخش خصوصی، گفت: ارتباط ما با شما ارتباطی معنادار و هدفمند خواهد بود تا بتوانیم با پیشنهادهای تأثیرگذار شما، عوامل رکود و عقب‌ماندگی در بخش تولید را به حداقل برسانیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی استان همواره پیشگام عرصه‌های صنعت و تولید بوده است، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی باید این ظرفیت را قدر بدانند و با چابک‌سازی و تحول در سیستم اداری، پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات بخش خصوصی باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، تعدادی از اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل و مشکلات پیش روی فعالان بخش خصوصی بیان کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا