ارایه ۱۶۵۹ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت آذربایجان شرقی

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری 1659 خدمت قضایی و حقوقی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی توسط وکلای نیکوکار و اداره حقوقی این نهاد ارایه شده است.

به گزارش ارک خبر،غلامعلی ملامهدی با اشاره به همکاری ۳۰۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان، گفت: ۸۶۵ مورد از این خدمات حقوقی توسط این وکلا ارایه شده است.

وی افزود: برقراری ۳۰ میز خدمت حقوقی و برگزاری ۷۳ کلاس آموزش حقوقی برای ۳۸۳۸ نفر از دیگر خدمات ارایه شده به نیازمندان تحت حمایت در هفت ماهه نخست سال جاری بود.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۸ پرونده حقوقی مددجویان نیز از طریق مراجع قضایی پیگیری و نسبت به احقاق حقوق این عزیزان اقدام شده است.

ملامهدی به انعقاد مجدد تفاهم‌نامه‌ همکاری با کانون سردفتران استان اشاره کرد و افزود: براساس این تفاهم نامه مددجویان از پرداخت هزینه حق التحریر در تنظیم اسناد رسمی در دفترخانه معاف هستند.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان طبق مصوبه مجلس از هیچ یک از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه دادرسی دریافت نکرده و طبق تفاهم نامه کشوری عمل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا