آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه ها برای همکاری با پلیس راه اصفهان/ قدردانی از اجرای مؤثر محدودیت های کرونایی توسط پلیس

به گزارش ارک خبر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، از آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی تمامی دستگاه ها و سازمان های دولتی برای همکاری با پلیس راه استان در اجرای مطلوب رزمایش طرح زمستانه این پلیس خبر داد.

“منصور شیشه فروش” در مراسم آغاز بکار رزمایش طرح زمستانه پلیس راه استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این رزمایش به منظور ایجاد آمادگی نیروهای امداد جاده ای و خدمت رسان در جاده ها همه ساله توسط نیروی انتظامی اجرایی می شود و هدف آن نیز خدمت رسانی در شرایط سخت آب و هوایی فصل زمستان به مردم شریف میهن عزیزمان است و به همه دستگاه ها و سازمان های دولتی استان ابلاغ شده که با امادگی ۱۰۰ درصدی به پلیس راه استان در این رزمایش کمک کنند.
وی افزود: اداره راه وشهرسازی استان با بیش از ۴۶ راهدارخانه در این رزمایش اقدامات لازم را پیش بینی کرده و ۲۶ هزار تُن نمک و شن در این راهدارخانه قرار داده است و تقریباً ۷۵۰ نفر نیرو و ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات امدادرسانی را در این رزمایش بکارگرفته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین ۴۴ پایگاه هلال احمر و ۱۶۵ پایگاه اورژانس جاده ای در این رزمایش انجام وظیفه می کنند ضمن اینکه شهرداری های سطح استان و سازمان اتش نشانی در شهرهای استان اجرای طرح ها و پشتیبانی های لازم در راستای امداد و نجات را در این جایگاه ها بر عهده خواهند داشت.
شیشه فروش اظهار داشت: هواشناسی استان هم با استقرار ایستگاه های خود در نقاط مختلف استان شرایط جوی را پیش بینی می کند و صدا و سیما هم نقش اطلاع رسانی لازم در حوادث جاده ای و اموزش مردم را برعهده دارد. همچنین شرکت های بیمه ای و دستگاه های خدمات رسان موظف شدند اقدامات لازم را در راستای اجرای این رزمایش انجام دهند.
فرمانداران شهرستان ها هم جلسات مدیریت بحران تشکیل داده و برای کمک به پلیس راه ضمن اینکه باید خودروهایی را به منظور خدمت رسانی در اختیار پلیس راه های شهرستان ها قرار دهند.
این مقام مسئول بیان داشت: ۱۱۳ شهرداری و ۸۵۰دهیاری در سطح استان در روستاها همکاری لازم را با دستگاه های امدادی درجهت پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی انجام خواهند داد.
وی ابراز امیدواری کرد این زمستان امسال هیچ گونه حادثه ای در جاده های استان رخ ندهد و اگر هم حادثه ای به وجود آمد با بهترین خدمات رسانی بتوانین آن حوادث را کنترل و مدیریت شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به گذشت ۲۲ ماه از شرایط کرونایی کشور از تلاش و زحمات نیروهای انتظامی، نیروهای پلیس راه و راهور استان که در این مدت در اجرای طرح های ترافیکی و محدودیت های کرونایی نقش مؤثری را در بهبود شرایط ایفا کردند تقدیر و تشکر کرد .
شیشه فروش اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج طرح ویژه ای با عنوان شهدای سلامت با هدف واکسیناسیون و اطلاع رسانی عموم جامعه در خصوص اثرات مثبت واکسن زدن اجرا شده و تا ۱۹ اذر ماه ادامه دارد که در این طرح هم علاوه بر بسیج، از ظرفیت نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر بهره گیری شده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا