نتایج مسابقات لیگ کشوری چوب‌کشی آقایان روز اول دور مقدماتی

در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ کشوری چوب‌کشی آقایان ۱۶ تیم در ۴ گروه به رقابت پرداختند.

به گزارش ارک خبر: در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ کشوری چوب‌کشی آقایان تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سنگون آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهارمحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌ خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، هخامنش فارس، جسم و اندیشه کرمان، مقاومت بعثت کرمانشاه، آریوبرزن کهکیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و آینده سازان کبودرآهنگ همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در گروه یک تیم‌‌های شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون‌کنار با ۸ امتیاز و سایپا برازجان با ۴ امتیاز و تقاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم مس سونگون از گروه یک به مرحله نهایی صعود کردند.
در گروه دوم نیز تیم مقاومت بعثت با ۱۱ امتیاز و تیم گسترش تهران با ۷ امتیاز و تفاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم گیتی پسند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.
در گروه سوم، تیم اشتاد سازه خراسان رضوی با کسب ۸ امتیاز و اکسیژن پرو خراسان جنوبی ۷ امتیاز توانستند خود را به جمع تیم‌های مرحله نهایی برسانند.
و در‌ آخرین گروه این دوره از مسابقات تیم آینده سازان کبودرآهنگ همدان با کسب ۱۲ امتیاز و جسم و اندیشه کرمان با ۸ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.
گفتنی است هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین قهرمانی از صبح فردا پنجشنبه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند
خبرنگار:محبوبه عزیز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا