نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۲۲ آذر ۱۴۰۰

در شروع معاملات امروز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ دلار ۲۷ هزار و ۶۸۳ تومان و هر سکه امامی به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد

به گزارش ارک خبر، قیمت هر اسکناس دلار امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ رد صرافی ملی ۲۷ هزار و ۶۸۳ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان کاهش قیمت داشته است. هر اسکناس یورو هم امروز در صرافی ملی ۳۱ هزار و ۷۴۲ تومان بود که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۵۰ تومان ارزانتر شده است.

به گزارش فرارو، هر قطعه سکه امامی امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ در آغاز معاملات ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر سکه گرمی هم در ادامه کاهش قیمت طی دو روز گذشته با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت به دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه با تفاوت دو هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسید.

 
هر گرم طلا ۱۸ عیار شنبههر گرم طلا ۱۸ عیار یکشنبههر گرم طلا ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و ۲۹۴ هزار تومانیک میلیون و ۲۹۱ هزار تومانیک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان

قیمت سکه

قیمت سکه طلای طرح قدیم امروز دوشنبه ۲۲ آذر، در شروع معاملات با نرخ ۱۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان عرضه شد که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش داشته داشت. نرخ سکه امامی هم معاملات امروز را با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کرد و به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان ارزان شد و هر سکه گرمی به ارزش دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکهقیمت شنبهقیمت یکشنبهقیمت امروز
سکه امامی۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان
طرح قدیم۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان۱۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
سکه گرمیدو میلیون و ۳۸۰ هزار توماندو میلیون و ۳۸۰ هزار توماندو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان

قیمت ارز امروز دوشنبه ۲۲ آذر

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه ۲۲ آذر در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۶۸۳ تومان بود که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۰ تومان کاهش یافته است. هر اسکناس یورو هم در صرافی ملی ۳۱ هزار و ۷۴۲ تومان بود و نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان ارزانتر شده است.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارزقیمت شنبهقیمت یکشنبهقیمت امروز
دلار۲۷ هزار و ۶۹۸ تومان۲۷ هزار و ۶۹۳ تومان۲۷ هزار و ۶۸۳ تومان
یورو۳۱ هزار و ۹۹۴ تومان۳۱ هزار و ۷۹۲ تومان۳۱ هزار و ۷۴۲ تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا