برف و کولاک راه ارتباطی ۲۳۰ روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی ۲۳۰ روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد.

به گزارش ارک خبر،اروجعلی علیزاده گفت: در پی بارش برف و کولاک شب گذشته راه ارتباطی ۲۳۰ روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد.

وی با بیان اینکه راه‌های اصلی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: راه روستایی ۱۲۰ روستای هشترود و ۱۱۰ روستای مراغه فعلاً مسدود است.

علیزاده با اشاره به اینکه راهداران استان در آماده‌باش کامل هستند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرهای احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

وی با بیان اینکه باید رانندگان نکات ایمنی رانندگی در برف و باران را رعایت کنند، گفت: نیروهای راهداری در محورهای مختلف و به خصوص گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل خدمات لازم را به رانندگان و مسافران ارائه دهند.

علیزاده با تاکید بر اینکه عملیات راهداری زمستانی نیز توسط این اداره کل آغاز شده است، گفت: در این طرح برف روبی، نمک پاشی، یخ زدایی و نگهداری راه‌ها توسط ۱۱۰۰ نفر از پرسنل راهداری انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا