پلاک‌گذاری ۲۱ هزار تراکتور و ماشین کشاورزی در آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از بازدید و طی مراحل لازم صدور پلاک برای ۴۰ هزار تراکتور و کمباین فاقد پلاک در استان خبر داد و گفت: پلاک‌گذاری ۲۱ هزار تراکتور در استان انجام شد.

به گزارش ارک خبر،یونس منفرد درخصوص وضعیت پلاک‌گذاری تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک که در دست کشاورزان است، گفت: طی یک سال گذشته با جدیت تمام این موضوع در استان مورد توجه پلیس راهور قرار گرفت و تاکنون ۴۰ هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی بازدید برای پلاک‌گذاری شده‌اند.

وی افزود: در این بازه زمانی کارشناسان پلیس راهور با مراجعه به شهر و یا محل کاربری ماشین آلات کشاورزی بخصوص تراکتور ضمن بازدید و احراز اصالت مالک وسیله، نسبت به تکمیل پرونده و طی مراحل لازم برای صدور پلاک اقدام کرده‌اند.

منفرد با اشاره به اینکه بعداز طی این مراحل مالک تراکتور باید به پلیس راهنمایی مرکز استان برای دریافت پلاک مراجعه کنند، اضافه کرد: بعد از طی مراحل اولیه و بازدید کارشناسان راهنمایی و رانندگی، مالک تراکتور باید با در دست داشتن اسناد مربوط به بازدید کارشناسان راهنمایی که در اختیارش است به مرکز پلاک‌گذاری استان در تبریز مراجعه و پلاک صادر شده برای تراکتور و یا هر وسیله کشاورزی خود را شخصاً دریافت کند.

وی تاکید کرد: این پلاک صرفاً به شخص مالک تحویل داده می‌شود و سایر افراد دارای وجاهت قانونی برای دریافت آن از راهنمایی و رانندگی هستند و مطمئناً مرکز پلاک‌گذاری نیز نمی‌تواند پلاک را در اختیار افرادی غیر از مالک بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا