دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است

مراغه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب کشور گفت: دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت موجود بین آحاد ملت ایران مخالف است.

به گزارش ارک خبر،سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده، امروز در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع مراغه افزود: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون، نظام استکباری با گفتمان انقلابی که برخواسته از اسلام ناب محمدی (ص)، دشمنی کرده‌است.

وی ادامه داد: سران شیطان بزرگ و استکبار جهانی از بصیرت و اتحاد ملتی هراس دارند که با نام امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر از انقلاب اسلامی با جان و دل صیانت کردند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز همرزمان شهیدان باکری و همت و حاج قاسم سلیمانی همانند رهبر معظم انقلاب در کنار امت اسلامی و ملت ایران لحظه‌ای از مبارزه با استکبار دست نکشیده‌اند.

دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم با غیرت و ایمان در دشوارترین شرایط در برابر توانمندی‌های دشمن بعثی قد علم کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورای سپاه در شمالغرب افزود: اکنون نیز شهدای مدافع حرم با مجاهدت و ایثار درس ایثار و شهادت دادند و الگویی برای جوانان غیور و بصیر ایران اسلامی شدند.

وی ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، اصل نظام اسلامی یعنی رهبری را نشانه رفته بودند اما مردم با بصیرت در ۹ دی با میثاقی مجدد با ولایت و اتحاد خود، نقشه شوم نظام استکباری را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران خنجر از پشت زدن دشمن را در هشت سال دفاع مقدس به یاد دارند اضافه کرد: منافقانی که در جنگ تحمیلی از جبهه کفر و دشمن حمایت می‌کردند، امروز نیز با شیوه‌های مختلف رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به دنبال تفرقه افکنی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورای سپاه در شمالغرب گفت: ایران اسلامی ملتی یکپارچه دارد که در برابر فتنه‌های مختلف با بصیرت ایستاده‌اند لیکن دشمنان نظام اسلامی از موجودیت نظام اسلامی در هراس هستند.

وی افزود: ملت ایران نیز در ۹ دی سال ۸۸، در شرایط سخت با بصیرت و ولایتمداری از امتحانی الهی سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

بابازاده با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: ۱۳ دی سالروز شهادت سرداری است که با مجاهدت خود دل امت اسلامی و شهدا را شاد و دل دشمنان و استکبار را ناامید می‌کرد.

وی افزود: امروز نیز نباید پاسداشت ارزش‌های انقلابی و مجاهدت‌های شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی مورد غفلت قرار گیرد.

بابازاده ادامه داد: شهید سردار سلیمانی نمونه بارز عبودیت و ولایتمداری و مورد مقبولیت رهبر معظم انقلاب نیز بود.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی جان ملت ایران است اضافه کرد: اگر اقتدار امروز و قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی نبود، هیچ کشتی تجاری کشورمان قادر به تردد در خلیج فارس و آب‌های بین المللی نبود.

دکمه بازگشت به بالا