تبعیت از قوانین شرکت‌ها در موضوع انتقال مالکیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتقال مالکیت تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس از قوانین شرکت‌ها تبعیت می‌کنیم.

به گزارش ارک خبر،روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مجموعه‌های اقتصادی قواعدی دارند که بر اساس آن و طبق تصمیمات مجامع عمومی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به جلسه‌ی واگذاری مالکیت باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی تراکتور و ماشین سازی تبریز به شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: در این جلسه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، در واقع قفل این اقدام باز شد و بقیه امور با طی فرآیند قانونی انجام خواهد شد.

وی همچنین به تلاش نمایندگان آذربایجان شرقی برای تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: اقداماتی در این زمینه انجام شد که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد و اگر این اتفاق بیافتد بعید می‌دانم شرکت مس آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را نپذیرد.

به گزارش ایسنا، متفکرآزاد همچنین به صحبت‌های پورابراهیمی، نماینده کرمان در مورد واگذاری این دو باشگاه ورزشی که در رسانه‌ها منتشر شده است، اشاره کرده و گفت: در صحت علنی مجلس خطاب به وی اعلام کردم که ما سهم خود را از شرکت مس که تاکنون داده نشده است، درخواست می‌کنیم و کاری به سهم کرمان نداریم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در قبال درآمدهایی که از منطقه داشته مسئولیت‌هایی نیز دارد و مهم‌ترین آن، ایفای مسئولیت‌های جتماعی است که تاکنون محقق نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا