گاز برخی روستاهای حوالی تبریز قطع می شود

شرکت گاز آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای اعلام کرد امروز به علت انجام عملیات اضطراری بازسازی، قطع گاز در برخی روستاهای حوالی تبریز محتمل است.

به گزارش ارک خبر،در اطلاعیه شرکت گاز استان آمده است: با توجّه به ضرورت انجام عملیات اضطراری بازسازی و مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی موجود در محور اسپیران و روستاهای تابعه، احتمالاً جریان گاز طبیعی روستاهای نهند، تازه کند نهند، قله لر، استیار، ینگی اسپیران، داش اسپیران (عتیق)، آغاج اوغلی، آقداش، کنزنق، اولی کندی، نصرت آباد، کمانج علیا و کمانج سفلی، گلوجه، گلزار، کرد کندی امروز سه شنبه تا ساعت ۱۷ قطع خواهد شد.

بر این اساس از مشترکین محدوده یادشده درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، شیر اصلی گاز املاک خود را در مدت زمان قطعی گاز، بسته نگهداشته و از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل، سریعاً مراتب را از طریق شماره تماس ۱۹۴ به واحد امداد گاز اطلاع دهند.

در این اطلاعیه از همکاری و شکیبایی مشترکین محترم ساکن منطقه در طول مدت انجام عملیات، باهدف تأمین جریان پایدار گاز طبیعی و بهره مندی سایر متقاضیان، قدردانی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا