۱۰۰ پروژه گردشگری در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۰ پروژه گردشگری با ارزش ۱۴ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی درحال اجرا است.

به گزارش ارک خبر،احمد حمزه زاده ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تبریز از خسارت ۵۰۰۰ میلیارد تومانی کرونا به صنعت گردشگری استان خبر داد و گفت: امیدواریم با واکسیناسیون عمومی و کاهش آمار مبتلایان شاهد رونق صنعت گردشگری در سال آینده باشیم.

وی با بیان اینکه اصلی ترین بازار هدف ما کشورهای همسایه است، افزود: برنامه‌های متعددی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان در سطح استان‌های مختلف و کشورهای هدف داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دیجیتال مارکتینگ یکی از اولویت‌های این اداره کل است، ابراز داشت: برای هرکدام از شهرهای گردشگری استان کلیپ‌های معرفی به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده که برای پخش در شبکه‌های ملی و برون مرزی اقدام شده است.

حمزه زاده با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری در استان افزایش یافته است، گفت: بخش عمده‌ای از سرمایه گذاری‌ها در استان مربوط به بحث گردشگری است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران می‌دانند که آینده گردشگری روشن است.

وی گفت: آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین موزه تخصصی است و به زودی نیز موزه مکاتب هنری آذربایجان در سفر هیأت دولت به استان توسط وزیر میراث فرهنگی افتتاح خواهد شد.

حمزه زاده از احداث ۳۲ هتل در استان خبر داد و گفت: ۷۳ واحد اقامتی اعم از هتل و هتل آپارتمان در استان داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا