آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های ترم آتی دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی

مدیر شورای آموزش عالی آذربایجان‌شرقی آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های ترم آتی دانشگاه‌های استان را تشریح کرد.

به گزارش ارک خبر،صفر نصراله زاده در خصوص وضعیت برگزاری کلاس‌های ترم آتی دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: براساس تصمیمات گرفته شده در جلسه‌ی مدیریت استانی دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی طبق شرایط دانشگاه‌ها کلیه‌ی دوره‌های تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکتری حضوری خواهند بود و در دانشگاه تبریز نیز در مقطع کارشناسی به‌غیر از ورودی‌های ۹۷ کارشناسی و دانشجویان دانشکده‌های تربیت بدنی، علوم ورزشی و دامپزشکی که به دلیل ماهیت دروس خود باید حضوری باشند، بقیه‌ی مقاطع کارشناسی غیرحضوری خواهند بود.

وی افزود: وضعیت برگزاری امتحانات ترم آینده نیز بستگی به شرایط ویروس کرونا بستگی دارد و اگر شرایط مانند اکنون بوده و وضعیت مناسبی داشته باشد، امتحانات دروس حضوری نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر شورای آموزش عالی استان ادامه داد: با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در نظر گرفتن سلامت دانشجویان، اسکان در خوابگاه‌ها با نصف ظرفیت انجام خواهد شد و سایر شیوه‌نامه‌ها نیز در کلاس‌ها رعایت خواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌های دیگر نیز خاطرنشان کرد: وضعیت برگزاری کلاس‌های دیگر دانشگاه‌ها نیز به شرایط آنها بستگی دارد که در تمامی دانشگاه‌ها مقاطع تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری خواهند بود اما برگزاری مقاطع دیگر منوط به ظرفیت خوابگاه‌ها و شرایط آنها است.

نصراله زاده در پایان تاکید کرد: در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای و جامع علمی کاربردی استان نیز به دلیل ماهیت خود بخش اعظمی از دروس حضوری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا