۳۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در آذربایجان‌شرقی با کمک خیّرین آزاد شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۳۵ نفر از زندانیان استان با کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش آذرانجمن،موسی خلیل الهی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه مردم استان در امور خیر سوابق درخشانی داشته و همیشه پیشقدم بودند، اظهار کرد: این موضوع یک مزیت و ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت عظیم در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بهره‌مند شویم.

وی با تاکید بر فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه مابین طرفین دعاوی در تعالیم اسلامی و تکالیف قانونی به‌ویژه در پرونده‌های سنگین یادآور شد: توسعه‌ی فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است لذا در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است. ‌

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، وی در پایان تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص با گذشت بلند منشانه اولیای دم درسایه‌ی تلاش و مساعدت سفیران صلح، مددکاران زندان و همیاران شورای حل اختلاف نجات یافته و به زندگی مجدد بازگشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا