مامور حرمت‌شکن شهرداری تبریز عزل شد

تبریز- با توجه به انتشار فیلمی مبنی بر درگیری مامور سد معبر شهرداری منطقه ۳ تبریز با یک معلول دستفروش، به دستور شهردار تبریز مامور حرمت‌شکن شهرداری عزل و تعلیق شد.

به گزارش ارک خبر،

روز گذشته فیلم کوتاهی از درگیری مأمور سد معبر شهرداری منطقه ۳ با یک معلول دستفروش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. در همین زمینه روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ توضیحاتی منتشر کرده است.

در این توضیحات آمده است؛

برخود فرض می‌دانیم در راستای اطلاع رسانی شفاف و دقیق در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با برخورد فیزیکی یکی عوامل سد معبر شهرداری منطقه ۳ با معلول سد معبر کننده توضیحاتی را ارائه کنیم:

شهرداری منطقه ۳ ضمن محکوم کردن اقدام یکی از عوامل سد معبر (مسئول تخلفات منطقه) طی برگزاری جلسه فوری در محل شهرداری در مورد اتفاق رخ داده تصمیمات زیر اتخاذ شد.

۱- به دستور شهردار تبریز و تاکید شهردار منطقه فرد خاطی از مسئولیت خود عزل و مقرر گردید شهرداری منطقه نسبت به برخود انضباطی شامل تعلیق فرد خاطی تا مشخص شدن کلیات ماجرا و همچنین دلجویی و تفقد از فرد معلول سد معبر کننده به خاطر نحوه برخورد عوامل سد معبر در اسرع وقت اقدامات مناسب را معمول دارد.

۲- لازم به ذکر است با وجود تذکرات چندین باره مأموران شهرداری این فرد نسبت به رفع سد معبر خودداری کرده است.

۳- رسالت اصلی شهرداری تبریز به ویژه شهرداری منطقه ۳ حفظ ارزش‌ها و احترام به شخصیت والای انسانی است از همین‌رو از هرگونه رفتاری که باعث خدشه‌دار نمودن حیثیت، شاًن و کرامت انسانی گردد به شدت مورد مذمت و نکوهش قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا