دستگیری سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت در اسکو

فرمانده انتظامی اسکو از شناسایی و دستگیری دو سارق منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ ستار داداشی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در سطح شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، سارقان منزل که دو نفر بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهمان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند که با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، داداشی با اشاره به این‌که تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضا ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۴۸۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در هشترود

فرمانده انتظامی هشترود از کشف ۸۴۸۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان پیامبر اعظم(ص)، به یک دستگاه کامیون ایویکو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۸۴۸۳ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق از قبیل قرص ماشین لباسشویی، شامپو، مایع ظرفشویی، لوسیون و … کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به این‌که در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا