دشمنان انقلاب برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آمریکا و رژیم غاضب صهیونیستی با اساس اسلام مخالف هستند پس تا اسلام و استکبارستیزی مسلمانان وجود دارد، آنها از دشمنی با ایران دست برنداشته و برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه، ۲۵ بهمن ماه، در جمع مردم خسروشاه اظهار کرد: ایالات متحده امریکا توطئه‌های مختلفی چون ترور، جنگ، تحریم و تهدیدها را بر کشور ما تحمیل می‌کند و متاسفانه عده‌ای نیز در داخل چنین تصور می‌کنند که این دشمنی‌ها با مذاکره برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با مذاکره هیچ مخالفتی نداریم، ادامه داد: مذاکره باید عزتمندانه باشد و بتواند منافع مردم را حفظ و نیازهای آنها را برطرف کند اما باید توجه داشت که غرب به سرگردگی آمریکا با اصول و اساس اسلام مخالف هستند.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود متذکر شده‌اند باید دولتمردان و مذاکره کنندگان ما هوشیار و بیدار باشند و از حرکت دولت قبل در قضیه برجام درس گرفته و آن را تکرار نکنند که بر همه ثابت شد غیر از بحث و جدل‌ها و ساعت‌ها جلسه در این کشور و آن کشور، سودی برای ما نداشت.

امام جمعه تبریز بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مربوط به تحریم و بخشی دیگر را مربوط به سوء مدیریت‌ها دانست و افزود: مشکلاتی چون گرانی، تورم و کم شدن ارزش پول ملی که در جامعه وجود دارد ناشی از مدیریت‌های اشتباه است اما با وجود این مشکلات باید به آینده امیدوار بود که در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم کارهای بسیار خوبی انجام شده و این اقدامات در سطح ملی و بین‌المللی آغاز شده است که در گذر زمان معلوم و برای ملت بیشتر ملموس خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا