طرح درج قیمت تولیدکننده در آذربایجان‌شرقی با جدیت دنبال می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده در استان با جدیت دنبال می‌شود و یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزارت صمت، اجرای کامل و دقیق این طرح است.

به گزارش ارک خبر،صابر پرنیان در بازدید از گروه صنعتی نجاتی با بیان اینکه انجام مدیریت هوشمند به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است، اظهار کرد: طرح درج قیمت تولیدکننده در گروه چهار که از ۲۳ بهمن ماه آغاز شده است، شامل بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی در حوزه‌ی صنایع غذایی استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به نقش عمده استان در این صنعت و ظرفیت‌های بسیار خوب منطقه، صنعتگران و تولیدکنندگان بخش صنایع غذایی نقش بنگاه رهبری را در این حوزه باید ایفا کنند.

وی یادآور شد: براساس دستورالعمل کالاهای واسطه‌ای و نهایی در اقلامی نظیر کیک، کلوچه ، ویفر، بیسکوییت و پفک مقرر شده است که قیمت تمام شده محصولات ثبت شود.

پرنیان افزود: هدف از طرح درج قیمت تولید کننده، ایجاد دغدغه برای تولید کنندگان نیست و این امر در راستای شفاف سازی، حمایت از تولید و منتفع شدن صنعتگران و مصرف کنندگان است.

گفتنی است؛ در بازدید رئیس سازمان صمت استان از گروه صنعتی نجاتی، معاونین امور صنایع و برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری و جمعی از مدیران صمت وی را همراهی می‌کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، در این بازدید میدانی، فرایند ثبت قیمت تمام شده محصول نهایی بر روی ۱۴۰ قلم انواع کالاهای تولیدی در این واحد صنعتی رصد میدانی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا