اولین وظیفه فرمانداران رفع موانع و توجه به معیشت مردم است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه به معیشت مردم در مناطق مختلف استان گفت: اولین وظیفه فرمانداران رفع موانع و توجه به معیشت مردم است.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم ظهر یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تبریز گفت: وقتی رهبر انقلاب از تبریز به عنوان پیشانی درخشنده کشور نام می‌برند ما باید بگردیم که برای این جایگاه چه کنیم. رهبر انقلاب عنوان کردند کار تبریز ادامه انقلاب بود.

وی افزود: رهبر انقلاب به ما در خصوص جهاد تبیین فرموده‌اند یعنی کارهای انجام شده را بگوییم و کارهای انجام نشده را هم برای انجام بگوییم. دشمن امروز تحریف جمهوری اسلامی را در دستور کار دارد.

خرم با اشاره به اینکه امروز ما باید به وظیفمان عمل کنیم زیرا مردم خودشان می‌دانند در کجا در صحنه حضور داشته باشند، افزود: اولین وظیفه فرماندار رفع موانع و توجه به معیشت مردم است، اهتمام جدی در راستای افزایش سهم استان و شهرستان در رشد اقتصادی از دیگر وظایفی فرمانداری است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: احصاء نیازهای شهرستان و تلاش برای حل مشکلات از دیگر وظایف است، میز خدمت‌ها باید محله به محله و مسجد به مسجد و مخصوصاً از مناطق محروم شروع شود.

خرم ابراز داشت: متاسفانه در تبریز حوادثی که منجر به فوت می‌شود زیاد است و باید آموزش‌هایی در این خصوص داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا