نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

به گزارش ارک خبر،حیدر فتح‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور، نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، وی توضیح داد: آزمون استخدامی برای رشته‌‎های شغلی سایر دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا