مصدومان حوادث چهارشبه سوری در آذربایجان شرقی به ۲۴۹ نفر رسید/ افزایش ۴۳ درصدی نسبت به سال قبل

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آمارها از ساعت هشت صبح روز گذشته، سه شنبه ۲۴ اسفند ماه تاکنون، مجموع مصدومان چهارشنبه سوری در استان به ۲۴۹ نفر رسید.

به گزارش ارک خبر،وحید شادی نیا، در تشریح این خبر، اظهار کرد: ۵۴ درصد مصدومان این حوادث، افراد زیر ۱۸ سال بوده و کمترین مصدوم، چهار ساله و مسن ترین مصدوم نیز ۷۴ سال داشته است.

وی افزود: از مجموع مصدومان شب گذشته، شش نفر در بیمارستان نیکوکاری،۱۱ نفر در بیمارستان سینا، ۱۰ نفر در بیمارستان شهدا، چهار نفر در بیمارستان علوی،سه نفر در بیمارستان کوه کمری مرند و شش نفر در مراغه بستری شدند.

شادی نیا گفت: ۱۸۳ نفر از مصدومان از تبریز، ۱۵ نفر از مراغه، هفت نفر از اهر، شش نفر از اسکو، شش نفر از سراب، شش نفر از مرند، پنج نفر از بناب، چهار نفر از هشترود، چهار نفر از هادیشهر، سه نف از عجب شیر، دو نفر از میانه، دو نفراز هریس، دو نفر از بستان آباد، دو نفر از آذرشهر، یک نفر از ورزقان و یک نفر از چاراویماق به ثبت رسیده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که نیمی از آسیب دیدگان شب گذشته، رهگذران و تماشاچی‌ها هستند، افزود: ۳۸ نفر از مصدومان دچار خراشیدگی، ۱۱۸ نفر دچار مصدومیت از ناحیه چشم، ۸۰ نفر دچار سوختگی، هفت نفر قطع عضو و شش نفر دچار شکستگی شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه از میان مصدومان شب گذشته، مورد فوتی گزارش نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا