تراکتور سائلام به دنبال پرهیز از کسب بدترین رکورد

تراکتور چهار هفته فرصت دارد که با کسب پیروزی مقابل رقیبانش با بدترین آمار نبردن‌های‌شان در لیگ برتر برابری نکنند.

به گزارش ارک خبر،تراکتور امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. دیدار با آلومینوم اراک، سومین دیداری است که ارتوئرول سائلام در مقطع جدید سرمربی‌گری‌اش در ایران، روی نیمکت تراکتور می‌نشیند. شاید پس از گذشت دو هفته از حضور سائلام در تبریز، باز هم زود باشد که راجع به عیار تیم او صحبت کرد اما کم کم باید تفاوت‌ها نسبت به قبل به چشم بیاید تا مشخص شود که سرخ‌پوشان تبریزی در مسیر درستی قرار گرفته‌اند.

صحبت‌های سائلام در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک نشان می‌دهد که او از روند تهاجمی تیمش راضی نیست و برنامه اصلی‌اش، حاکم کردن بازی مالکانه در تراکتور است. با این حال به نظر می‌رسد پس از ۱۲ هفته نبردن تراکتور در لیگ برتر، نخستین ماموریت مهم سائلام، شکست این طلسم است.

تراکتور آخرین بار، در هفته دهم توانست نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند را در دیداری خانگی شکست دهد. حالا هم باید به مصاف آلومینیوم اراک برود که مدیران این باشگاه، سعی کردند با آوردن مهدی رحمتی به تیم‌شان شوک مثبت بدهند. از طرفی حضور وحید فاضلی در کنار رحمتی، می‌تواند برگ برنده آلومینیوم مقابل تراکتور شود چرا که فاضلی امسال در دو مقطع به عنوان مربی در تراکتور حضور داشته و شناخت کاملی از پرشورها دارد.

بدترین آمار نبردن تراکتور در ادوار لیگ برتر مربوط به نخستین دوره لیگ برتر است که در ۱۶ هفته ابتدایی در کسب پیروزی ناکام ماند و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد. حالا تراکتور فرصت دارد تا هفته بیست و ششم به پیروزی برسد تا با آمار فاجعه‌بار فصل ۸۱-۸۰ برابری نکند. تراکتور از هفته بیست و سوم تا بیست و ششم میهمان آلومینیوم اراک، میزبان مس رفسنجان، میهمان نفت مسجد سلیمان و میزبان هوادار است. باید منتظر ماند و دید تفکرات سائلام باعث می‌شود که تراکتور بدترین رکوردش در لیگ برتر را تجربه نکند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا