تلاش‌های مدیران ومعلمان مدارس را در دوران کرونا نباید نادیده گرفت

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تلاش‌های مدیران و معلمان مدارس در دوران کرونا را نباید نادیده گرفت.

به گزارش آذرانجمن،صبح امروز مدارس استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برای آموزش‌های حضوری به صورت رسمی بازگشایی شدند.

جعفر پاشایی در این مراسم گفت: برای ما اصل این است که امکانات و مقدمات را همواره فراهم کنیم اما کلید پیشرفت کشور خود دانش آموزان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در کنکور سال‌های گذشته رتبه‌های زیر ۱۰، زیر ۱۰۰و زیر ۱۰۰۰ در استان افزایش چشمگیری داشته که نشان از همت و تلاش دستگاه تعلیم و تربیت و خود دانش آموزان است.

پاشایی گفت: دراین روزهای حضوری شدن مدارس تنها با تلاش، اراده و برنامه ریزی می‌توان کمبودهای دوران آموزش غیر حضوری را جبران کرد.

وی سپس افزود: در دوران اوج کرونا و آموزش‌های غیرحضوری باید از دانش آموزان اولیا و همکاران فرهنگی تقدیر و تشکر کرد چراکه از جان و مال خود مایه گذاشتند تا چرخ تعلیم و تربیت از کار نیفتد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حدود ۸۵۰ هزار دانش آموز و نوآموز بعد از ۲۵ ماه در ۸ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان در کلاس‌های درس حاضر شده اند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز ۱۴ فروردین ماه تمام مدارس و دانشگاه‌های استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئولان و متولیان آموزشی استان در عمل به این مصوبه شرایط و تمهیدات لازم را برای تحصیل حضوری دانش آموزان و دانشجویان فراهم کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا