۱.۸ میلیون خودرو در نوروز وارد آذربایجان‌شرقی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: کل ورودی‌ها به استان آذربایجان شرقی در نوروز یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۶۳ خودرو بود و خروجی ها نیز معادل یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۷۹۴ دستگاه خودرو بود.

به گزارش آذرانجمن،آقای علیزاده گفت: تردد ثبت شده برای ۱۳ فروردین امسال در جاده‌های استان آذربایجان شرقی ۹۶۸ هزار و ۷۳ مورد بود که رقم پارسال عددی معادل ۶۳۹ هزار و ۵۶ بود.

تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی همزمان با روز طبیعت و ۱۳ فروردین، ۵۱ درصد در مقایسه با تردد‌های پارسال رشد داشت.

علیزاده از ورود ۶۱ هزار و ۱۰۰ دستگاه  خودرو و خروج ۵۸ هزار و ۶۳۲ دستگاه خودرو به آذربایجان‌شرقی در همین روز خبر داد.

بیشترین ورودی به آذربایجان‌شرقی از محور میاندوآب – ملکان با ۱۱ هزار و ۹۸۰ دستگاه خودرو صورت گرفت و محور‌های مشگین شهر- اهر با ۱۱ هزار و ۵۰۶ دستگاه، نیر- سراب با ۷ هزار و ۵۸۹ دستگاه، آزادراه زنجان- تبریز با رقم ۶ هزار و ۸۵۵ و جزیره اسلامی با ۵ هزار و ۶۲ دستگاه در رده‌های بعدی پرترددترین محور‌های استان قرار داشتند.

مجموع افزایش تردد در جاده‌های استان  ۲۹ درصد بود.

از زمان آغاز طرح تعطیلات عید نوروز تا پایان روز ۱۳ فروردین تردد ۱۸ هزار و ۳۲۴ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی به ثبت رسید که این رقم در مقایسه با تردد ۱۴ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۷ تردد مدت مشابه پارسال از رشد ۲۹ درصدی برخورداربود.

کل ورودی‌های که به استان در این مدت صورت گرفته یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۶۳ بود و خروجی ها نیز معادل یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۷۹۴ دستگاه خودرو بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا