طلسم‌شکنی در تبریز پس از ۱۴ بازی/تراکتور یک برد به ازای هر ۶ بازی

تراکتوری ها توانستند در هفته بیست و چهارم تیم خوب مس رفسنجان را شکست دهند که این چهارمین پیروزی فصل آنها و نخستین پیروزی تیم شان با ساغلام بود.

به گزارش ارک خبر، تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی خود در فصل جدید در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تیم خوب مس رفسنجان به پیروزی یک بر صفر رسید تا جمع امتیازاتش به عدد ۲۰ برسد و قدری خیالش در پایین جدول آسوده شود.

این چهارمین پیروزی تیم تراکتور در این فصل بود و نخستین پیروزی که ساغلام سرمربی جدید این تیم به دست آورد تا تراکتوری‌ها که بعد از حدوداً ۸۰۰ روز بالاخره در حضور تماشاگران خود به میدان رفتند، به این پیروزی با ارزش دست یابند.

آخرین باری که تراکتوری‌ها در این فصل طعم پیروزی را چشیده بودند، هفته دهم و بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان بود که میهمان خود را با ۲ گل بدرقه کردند و پس از آن در ۱۳ بازی رنگ پیروزی را ندیدند تا اندک اندک به رده‌های پایین جدول سوق پیدا کنند.

تراکتوری‌ها که سرانجام بعد از ۱۴ هفته طلسم شکنی کردند و اولین پیروزی را با ساغلام به دست آوردند، در هفته بیست و چهارم به چهارمین برد این فصل خود دست یافتند تا به طور میانگین به ازای هر ۶ بازی یک بار پیروز شده باشند.

تراکتوری‌ها در حالی تنها ۴ پیروزی در این فصل به دست آورده‌اند که هر ۴ پیروزی آنها خانگی بوده و تاکنون هیچ پیروزی خارج از خانه تجربه نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا