شهید مطهری الگوی شایسته‌ تبیین و ترویج معارف بلند اسلام و انقلاب است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برای تبیین و ترویج معارف بلند اسلامی و انقلاب، الگویی شایسته‌تر از شهید مطهری نداریم و برای تقویت هویت جوانان باید به اندیشه ایشان برگردیم و از شیوه‌های تربیتی موجود در آثارشان نهایت استفاده را کنیم.

به گزارش ارک خبر،بدر شکوهی  در جلسه‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری اظهار کرد: نقش استاد مطهری در روزآمد کردن اندیشه‌های اسلامی بویژه تبیین نظری نظام جمهوری اسلامی در میان نسل جوان و اقشارتحصیل‌کرده و دانشگاهیان بی‌بدیل است.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور مقرر شده است با همکاری و همراهی مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و علمی استان، ستاد بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد شهادت استاد مطهری تشکیل شود و انتظار داریم برنامه‌هایی جامع و خلاق در سطح استان برای این منظور برگزار شود.

شکوهی از برگزاری سلسله‌نشست‌های مطهری‌پژوهی برای اقشار مختلف مردم در طول سال خبر داد و افزود: شخصیت‌های فرهنگی و دینی همچون استاد مطهری سرمایه نمادین جامعه محسوب می‌شوند و تجلیل تکریم از آنان  تجلیل از هویت و تاریخ یک جامعه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در پایان گفت: راه‌اندازی حرکت‌های فرهنگی با محوریت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه شناساندن اندیشه‌های شهید مطهری نوعی جهاد تبیین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا