روحیه تعاون و همدلی کشور را از آسیب کرونا حفظ کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور از کرونا آسیب جدی می‌دید.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه رزمایش اطعام مهدوی در تبریز اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) حرکت‌های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد.

وی از اقدامات کمیته امداد امام (ره) و خیران و مراکز نیکوکاری در دستگیری از نیازمندان تشکر کرد.

وی با اشاره به رزمایش‌های متعدد در دوران شیوع کرونا ادامه داد: دولت به تنهایی نمی‌توانست از عهده آسیب‌های کرونا بربیاید و حضور مردم در صحنه کارساز شد و کمیته امداد امام (ره) به عنوان دستگاه مسئول حرکت‌های زیبایی خلق کرد.

امام جمعه تبریز با قدردانی از خیران گفت: خیران زیادی در استان داریم که گمنامانه در خدمت محرومین هستند و به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: همزمان با شب‌های قدر بیست و یکمین رزمایش اطعام مهدوی با توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پیگیری شد.

وی اضافه کرد: سه هزار بسته معیشتی به همت کمیته امداد مناطق ۲ و ۳ تبریز و ۶ هزار بسته نیز توسط کمیته امداد شهرستان‌های ورزقان و آذرشهر بین مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همه خیران گفت: رزمایش بیست و یکم به همت ۷ مرکز نیکوکاری و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا