بیکاری، اصلی‌ترین معضل جوانان اهر است

فرماندار اهر، بیکاری جوانان را از معضلات و مشکلات اصلی این شهرستان برشمرد.

به گزارش ارک خبر،ابوالفضل غنی زاده در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی اداره کار در خصوص بیکاری جوانان این شهرستان در حال حاضر ۳۲۰۰ جوان بیکار در شهرستان وجود دارد که مسلما این آمار غیر واقعی بوده و میزان بیکاری در این شهرستان بیشتر است و لازم است برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان این شهرستان تلاش مضاعف انجام گیرد.

فرماندار اهر همچنین به مشکلات اقتصادی و معیشتی پیش آمده در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: تنها راه حل این مشکل تلاش شبانه روزی مسئولان، مدیریت جهادی و روی کارآمدن مدیران کاردان و کاربلد است.

وی، به مشکلات و نارضایتی‌های مردم برخی از روستاهای شهرستان‌های اهر و هریس در خصوص نامناسب بودن راه‌های روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی داشتیم، مقرر شد با بهره‌گیری از قوانین مجلس در قالب لایحه بودجه از ردیف بخش محرومیت‌زدایی برای ساماندهی راه‌های روستایی این شهرستان‌ها استفاده شود.

غنی زاده همچنین در رابطه با اعتراضات و گلایه مندی مردم از عملکرد ضعیف شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در قبال آرای مردم مسئول هستند و باید بر اساس وظایفی که دارند، نسبت به حل مشکلات و معضلات شهر و شهروندان اقدامات اساسی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وی در پایان با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص بلاتکلیفی کرسی شهرداری اهر افزود: اعضای شورای شهر تا عید سعید فطر فرصت دارند وضعیت نابسامان شهرداری را تعیین تکلیف کنند در غیر این صورت طبق قانون مسئولان وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا