درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می‌شود

هریس- با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی، درمانگاه تامین اجتماعی در هریس احداث می‌شود.

به گزارش ارک خبر،با امضای تفاهم نامه تخصیص زمین وقفی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس، درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان احداث می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی صبح امروز یک شنبه در دیدار فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر هریس با وی، با اشاره به اقدامات این اداره کل در حوزه درمانی، اظهار کرد: خدمت به مردم و به خصوص قشر نیازمند جامعه جزو رسالت‌های سازمان اوقاف بوده و حاضر هستیم از ظرفیت‌های اوقاف در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی افزود: اختصاص زمین وقفی برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در هریس گام مهم اداره کل اوقاف جهت حل مشکلات مردم این شهرستان بوده و قطعاً این چنین اقداماتی درسایر شهرستان‌ها هم با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی دراولویت قرار دارد.

مردم هریس از دریافت خدمات رایگان درمانی تأمین اجتماعی محروم هستند

در ادامه فرهاد جلیل‌وند نگارستان، فرماندار هریس نیز اظهار کرد: شهرستان هریس حدود ۲۴ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی دارد که متأسفانه این جمعیت از دریافت خدمات رایگان درمانی تأمین اجتماعی در خود شهرستان محروم هستند و نمی‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

وی ادامه داد: امروز توافق و تفاهم نامه‌ای بین فرمانداری، اعضای شورای شهر هریس، شهرداری، مدیرکل اوقاف و مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتمامی جهت احداث درمانگاه تأمین اجتماعی درهریس برقرار شده و از این پس کارهای اداری احداث این درمانگاه را پیگیری خواهیم کرد تا با کمک دستگاه‌های اجرایی، درمانگاه مدنظر ساخته شده و مردم بتوانند از این خدمات رایگان درمانی استفاده کنند.

وی با اشاره به پیگیری احمد محرم زاده، نماینده مردم اهر و هریس برای ساخت این درمانگاه، گفت: از روزی که در شهرستان هریس حضوریافتم، اداره اوقاف شهرستان یکی از اداراتی بوده که در زمینه توسعه شهرستان همکاری تنگاتنگ و مسئولانه داشته است.

جلیل‌وند در خاتمه از همکاری حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف استان و حجت الاسلام عمادی، رئیس اداره اوقاف هریس در راستای کمک به اجرایی شدن طرح احداث درمانگاه تأمین اجتماعی هریس قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا