آبفای استان اصفهان «گواهینامه مدیریت سبز» دریافت کرد

به گزارش ارک خبر:در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای اجرای مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند در مناطق ششگانه آبفای شهر اصفهان و سایر مناطق خودگردان در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به دریافت گواهی مدیریت سبز در شاخص مدیریت پسماند از سوی شهرداری اصفهان شد.
مدیر دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی آبفای استان اصفهان با تاکید بر اجرای شاخص های مدیریت پسماند در آبفا گفت: یکی از مولفه های اصلی مدیریتی در سازمان ها وشرکت ها توجه به اجرای شاخص های مدیریت سبز است.
سعیده سعیدی افزود: مدیریت سبز شامل ۶ شاخص است که یکی از شاخص های اصلی آن مدیریت پسماند است و سال گذشته با همکاری شهرداری در ستاد مرکزی آبفای استان اصفهان به اجرا درآمد.
وی اعلام کرد: به دنبال اجرای دقیق مدیریت سبز در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیش از پیش تفکیک زباله،کاغذ، شیشه، بطری های پلاستیکی و قوطی های فلزی با سایر پسماندها در دستور کار قرار گرفت و زباله های تفکیک شده به بازیافت کنندگان کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلزات و شیشه در شهرداری تحویل داده شد.
مدیر دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی آبفای استان اصفهان گفت: به منظور اجرای دقیق مدیریت پسماند، کلیه اتاق ها در ستاد مرکزی مجهز به سطل بازیافت کاغذ شدند و در راهروها و آبدارخانه ها هم سطل مخصوص بازیافت تعبیه شده است.
سعیدی عنوان کرد: در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای اجرای مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند در مناطق ششگانه آبفای شهر اصفهان و سایر مناطق خودگردان در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.
شایان ذکر است ۶ شاخص مدیریت سبز شامل «مدیریت مصرف انرژی»، «مدیریت مصرف آب»، «مدیریت پسماند»، «مصرف سوخت وسایل نقلیه»، «ساختمان و تجهیزات» و «آموزش و فرهنگ سازی» است .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا