قهرمانان تبریزی در آزادی خرمشهر نقش چشمگیری داشتند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: قهرمانان تبریزی در آزادی خرمشهر نقش چشمگیری داشتند.

به گزارش ارک خبر، سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در تبریز گفت: سوم خرداد آزادی خرمشهر می‌باشد و قهرمانان تبریز در آزادی خرمشهر نقش چشمگیری داشتند، اولین رزمندگان که وارد خرمشهر شدند بچه‌های آذربایجان به فرماندهی آقا مهدی باکری بودند.

وی گفت: یکی از افتخارات بنده این است که سرباز آقا مهدی بودم و هم سرباز حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بودم. در مکتب آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی مسئول کسی نیست که میز بزرگ‌تر و ماشین گران قیمتی داشته باشد و به معنای واقعی باید مسئول بوده و پاسخگو باشد.

وی افزود: مسئول باید صاحب تشکیلات باشد سردار سلیمانی در سوریه گفتند کسانی هستند که حکم مسئولیت دارند ولی صاحب تشکیلات نیستند. سردار سلیمانی در سوریه گفتند کبوتر حرم نمی‌خواهیم مدافع حرم می‌خواهیم کسانی بیایند که مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و برای مردم کار می‌کنند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه مدیران سیاهی لشکر جمع نکنند کسانی را انتخاب کنند که برای مردم کار کنند؛ گفت: سردار سلیمانی به حضرت آقا خیلی اعتقاد داشتند و گفته بودند این اعتقاد حزبی نمی‌باشد و به این تجربه رسیدم حضرت آقا حکمت دارند و فرموده بودند سوریه نباید شکسته شود و سوریه نشکست.

وی گفت: سردار سلیمانی می‌گفتند مسؤلیت حال و نشاط می‌خواهد و کسی که این دو ویژگی‌ها را نداشته باشد به درد مسئولیت نمی‌خورد و سردار سلیمانی عاشق بچه‌ها بود و به آنها محبت می‌کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا