امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع‌ها

تبریز- وزیر علوم با بیان اینکه ارزش‌بخشی به دانش و نوآفرینی برون‌داد دانشگاه است، از امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع‌ها خبرداد.

به گزارش ارک خبر،محمدعلی زلفی‌گل امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی سهند اظهار کرد: باید بین افرادی که به صورت مرسوم و عادی فعالیت علمی دارند و کسانی که با تلاش مضاعف، در رشته خود تحول آفرینی می‌کنند، فرق باشد و افراد تلاشگر تشویق شوند.

وی گفت: در آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی، برای اعضای هیئت علمی که در زمینه ترویج علم در کشور، فعالیت علمی بین المللی، اختراع و نوآوری، فعالیت فرهنگی و پژوهش کاربردی فعالیت ویژه داشته باشند، پایه تشویقی تا پنچ پایه در نظر گرفته می‌شود.

وزیر علوم با اشاره به نسبت اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیاری و استادی در دانشگاه صنعتی سهند به کل اعضای هیئت علمی و تعداد مقالات علمی این دانشگاه گفت: بازدهی و بهره وری علمی در دانشگاه سهند قابل تحسین است.

وزیر علوم از خدمات قره‌باغی در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه و پیشرفت‌های خوب این دوره قدردانی و به دکتر فاتحی‌فر سرپرست دانشگاه توصیه کرد حتماً از تجربیات رؤسای قبلی استفاده کند.

زلفی‌گل در پایان ضمن معرفی اسماعیل فاتحی‌فر به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی سهند از خدمات و تلاش‌های مصطفی قره‌باغی و نیز رؤسای پیشین این دانشگاه قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا