آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و تغییر ساعات کاری ادارات در هیأت دولت تصویب شد

علی بهادری جهرمی گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، نیاز به بررسی های کامل داشت که با در نظر گرفتن تمام جوانب، کلیات آیین نامه به تصویب دولت رسید.

به گزارش ارک خبر،سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد امروز آیین نامه اجرایی ناظر به قانون رتبه‌بندی معلمان در نشست هیأت وزیران مطرح و تصویب شد.

وی افزود: این آیین نامه هفت جلسه در کمیسیون های متعدد دولت مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به جایگاه معلمان گرامی و جامعه فرهنگیان موضوع نیاز به بررسی های کامل داشت تا شأن آنها رعایت شود و با در نظر گرفتن تمام جوانب، کلیات آیین نامه به تصویب دولت رسید.

سخنگوی دولت درباره دیگر مصوبه هیأت وزیران گفت: درباره اصلاح ساعت کار اداری در ایام روزهای گرم مقرر شد ساعات کار تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ باشد.

وی افزود: توافقاتی با کشاورزان وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت صورت می‌گیرد تا هیچ خللی به حوزه تولید وارد نشود و برق مورد نیاز در صنعت تأمین شود و از سوی دیگر شاهد قطعی برق خانگی هم نباشیم. با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست بلکه دستاورد همگانی خواهد بود

بهادری جهرمی در پاسخ به سؤالی در خصوص اولویت دولت در عرصه سیاست خارجی گفت: موضع جمهوری اسلامی روشن است و دولت در عرصه دیپلماسی تعامل با همسایگان را در اولویت قرار داده و این مسیر را در چارچوب حفظ استقلال داخلی پیگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا