موافقت با تغییر رنگ پیراهن سرخپوشان/تعویق یک روزه دیدار پرسپولیس و صبا

خبرگزاری ارک – مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باشگاه پرسپولیس می تواند از پیراهن سوم خود که رنگ مشکی است، استفاده کند و ساعت دیدار این تیم با صبای قم نیز به احترام هادی نوروزی تغییر می کند. سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل پیراهن سوم خود را به رنگ مشکی انتخاب کرده است و می تواند به احترام هادی نوروزی به جای پیراهن های قرمز و سفید که پیراهن اول و دوم این تیم است، از آن استفاده کند.
همچنین کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: این کمیته درخواستی را برای یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق باشگاه پرسپولیس مبنی بر تغییر ساعت و روز دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و صبا به مهدی تاج رییس سازمان لیگ فوتبال ارائه کرد که وی موافقت کرد.
بنابر این دیدار دو تیم پرسپولیس و صبا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، به جای روز 23 مهر ساعت 18 و 55 دقیقه، در تاریخ 24 مهر و ساعت 18 و 24 دقیقه برگزار می شود.
شماره پیراهن هادی نوروزی در سالهای اخیر 24 بود و دلیل تعویق یک روزه دیدار صبا و پرسپولیس نیز انجام این مسابقه در روز 24 مهرماه بوده است.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا